maanantai 28. tammikuuta 2013

Tämän viikon tavoite (Jasmin)

Mun mielestä Katjan eilinen postaus oli aivan loistava! Varsinkin se kohta Kiloklubin palluroista. Kävin sitten laskemassa omani ja tuomio oli: 2 punaista ja 9 keltaista, eli yhteenstä 11kpl. Meni siis yli sen suositellun 5-10 kpl. Fail. :( Mutta katsoessani edellisiä viikkoja niin parannusta on ollu selvästi!

Tämän viikon tavoitteena on, että pallurat pysyis vihreällä ja että pääsen tuohon suositeltuun määrään. Mun mielestä ne pallurat on tosi hyviä, koska sitten on vähän niin kuin pakko syödä terveellisesti ja tasapainoisesti. Onhan se vähän karseeta lukea ihmisistä, jotka vetävät alhaisilla kaloreilla arkena ja viikonloppuna sitten ryyppäävät ja syövät kokonaisia suklaalevyjä. Äly hoi, älä jätä! Mun vatsa on muutenkin sellainen, että se reagoi heti kaikkeen uuteen. Mä yritän antaa kropalle hyvää polttoainetta most of the time.

Viikon toinen tavoite on päästä alle 90kg ja myös pysyä siellä. Leikkauspäivä lähenee koko ajan, joten tällä viikolla pakko haluan nauttia lenkkeilystä niin kauan, kun sitä iloa riittää. Toipumisen jälkeen teen tottakai paluun lenkkipolulle, mutta en nyt osaa sitten yhtään sanoa, kuinka kauan siihen menee. Varmasti te saatte kuulla siitä ihan kyllästymiseen asti! :D Ja hei, antakaa mä ryven itsesäälissä ainakin pari päivää..

Kolmas tavoite on oppia käyttämään kuvanmuokkausohjelmaa, että mäkin saisin tehtyä hienoja kuvakollaaseja tänne. Vähän mä olen kade Katjan taidoille! :) Mut mä olenkin vielä aika blogi-noviisi...

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Hey, if I can do it, you can do it! Kuvakollaasin siis..Palluroista en tiedä, omalla kohdallani ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! :D Mitä ohjelmaa sä käytät? Katja suositteli omaansa, mutta se ei käy mun koneelle, koska mulla on MacBook.. :( Mä vähän kattelin tota Gimp ohjelmaa..

      Poista