maanantai 29. heinäkuuta 2013

Katja


Mun kärsimyksille ei näy loppua. Me ollaan kaikki sairastettu viimeisen viikon ajan more or less. Eka Mio, sit Mai ja mä viimeisimpänä. Luultiin että kaikki oli perjantaina kondiksessa, mut sitten mun vasen korva sano snäp ja irtisano ittensä. Välikorva ja käytävä tulehtunu ja pahasti. 
Hain TKlta reseptin antibiooteille ja nyt elämä rupee voittamaan. 

Paino junnaa, mutta mulla ei nyt just ole tarkoituksenakaan pudottaa. Tärkeintä ois edelleen tämä oma terveys ja se, ettei paino nouse. 78-79kg nyt. Tyytyväinen olen kyllä kieltämättä peilikuvaan. En niin tyytyväinen että jämähdän tähän iäksi, mutta just olen tosi ylpeä. Se on tärkeetä. 

Mä olen syöny tosi terveellisesti kyllä perus ruuat, mutta en valehtele, joka päivä tulee syötyä jotain paskaa. Eniten karkkia. Harmittaa, ja samalla haluisin mieluiten syödä karkit hyvällä omallatunnolla. Itsekuri on nolla just nyt. Onneks kuitenki kaikki perusruoka silti on kondiksessa. Jos pitää siis jptain positiivista sanoa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti