lauantai 3. elokuuta 2013

Muita asioita (Jasmin)

Mä olen miettinyt tätä blogia varmaan joka päivä sen jälkeen, kun viimeks kirjoitin tänne jotain. Että miksi mä en saa aikaseksi kirjoitettua yhtään mitään? Projekti junnaa ja blogi junnaa. Kauheen huono omatunto siitä koko ajan. Pitäskö mun lopettaa bloggailu? En kuitenkaan haluais. Sain Sannikselta vinkin, että älä lopeta vaan kirjoita välillä jostain muusta asiasta. (Kiitti!) Eli tästä lähtee.

Kesä meni tosi nopeesti. Nyt on jo elokuu, wtf? Töissä aika lentää kuin siivillä (tai mun tapauksessa kait aalloilla?) ja ennen kuin huomaankaan niin yks viikko on taas ohi. Silti on tullut tehtyä ihan älyttömän paljon. Käytiin tosiaan Belgiassa kesäkuussa, mistä kirjoitinkin jo aikaisemmin blogiin.


Siinä minä ja muru <3

Belgian reissun jälkeen päästiin mökille juhannuksen viettoon. Mä rakastan olla mökillä ja vaan hengailla... :) 

Juhannusta seuranneen työviikon jälkeisenä vapaaviikkona aski ahdistus murun ja mun yhteisestä ajasta. Kun se oli tietysti koko ajan töissä ja AINA illassa. Kyllä otti päähän ja taisin mä siitä vähän draamaa kehitellä. Me ei olla onnistuttu vielä kehittelemään arjen rutiineja niille viikoille, kun mä olen vapaalla. Kaupassa käynti on jotain ihan utopistista. On turha ostaa mitään kaappiin, kun ei se tuu sit kuiteskaan syötyä, kun mä olen töissä. Total waste of money. Murulla kun on hieman erilaiset syömistottumukset kuin mulla. Täähän on täysin järjestelykysymys ja vaatis meiltä vaan sen, että istuttais alas ja mietittäis tää kuvio loppuun asti. Nyt mä vaan haluan olla jokaisen likenevän minuutin hänen kanssaan, kun on kuitenkin niin kova ikävä aina poissaollessa... <3

Onneks saatiin kaivattua yhteistä aikaa seuraavalla vapaaviikolla, kun lähettiin Ruotsin halki road tripille ja kohteena Robbie Williamsin konsertti Göteborgissa.


Matkalla nähtiin aika monta IKEAa ja mä en voinut vastustaa kiusausta. Oops. Eihän sinne mennykkään kuin 3000 kruunua.


Konsertti oli loistava! Siis Robbie on kyllä show-mies ja mä en kyllä jääny kylmäksi, vaikka en olekaan mikään suuri Robbie Williams -fani.


Populaa oli paikalla about 70000.
Voin sanoa, että pillitin taas oikein olan takaa, kun Robbie lauloi She's the One ja samalla muru otti mua kädestä kiinni, kattoi silmiin ja lauloi mukana. Äh, mulla on maailman paras avopuoliso ja oon niiiiin rakastunut! Mä oon tehnyt jotain oikein tässä elämässä, kun oon löytänyt elämääni noin ihanan miehen. <3 Pusi pusi ja sitä rataa. ;) (oli muuten pakko laittaa biisi soimaan Youtubesta ja fiilistellä lisää....)

Nyt me ollaan menossa Tallinnan keikalle kans. Jep. :) Oon nyt kaksi viikkoa putkeen duunissa ja sit mulla onkin kaksi viikkoa vapaata. Ihastuttiin niin Ruotsiin, että mennään sinnekin takas. Ollaan ehkä vähän hulluja, mutta mitäpä siitä. :) Eli mennään Tallinnaan ekaks Robbien konserttiin ja sieltä Helsinkiin ja sieltä Tukholmaan viikonlopuksi ja sieltä ajellaan Uumajan kautta takas kotiin. Ainakin me ollaan reissattu tänä kesänä!

Duunista sen verran, että se on rankkaa. Nytkin teen 140h kahdessa viikossa töitä. Mutta kyllä mä viihdyn siellä. Viime passissa mä pidin herkuttoman viikon, eikä edes tehnyt tiukkaa! Tykkään, kun siellä mulla on rutiinit ja aikataulut ja syön samoihin aikoihin joka päivä. Vatsa on huomannut sen kanssa ja ruvennut toimimaan. Peukku tälle!

Oon ollu tällä viikolla mökillä rauhoittumassa. Kävin marjastamassa (varmaan ekaa kertaa 15 vuoteen!!!) äiskän kanssa ja pakastimeen sain parisen litraa vadelmia. Unohdin muuten kotiavaimet mökille. Hienompi homma. Onneks meillä on vara-avain ja äiskä taitaa mennä sinne ens viikolla käymään niin tää ei ollut mikään grandekatastrofi. 

Ai miten niin aivot on narikassa? 

Eilen mä pääsin jopa jorailemaan pitkästä aikaa. Oon viimeks ollut baarissa toukokuussa. Mulla on kauhee ikävä tanssimista. Mähän en tarvitse alkoholia siihen, että mut saa tanssilattialle. :) Voisinpa jopa ajatella lähteväni useamminkin ulos. Ihan vaan siksi, että pääsis tanssimaan.
Tänään mä olen lojunut rannalla monta tuntia ja ollut vaan. Ja lukenut yhden kirjan. (Camilla Läckbergin kirjoja -suosittelen kaikille lämpimästi!) Huomenna mun oleilu jatkuu vaan. Maanantaina mä joudun menemään uuden työterveyden labraan verikokeisiin. A-P-U-A! Onneks äiti tulee mukaan. Siitä sitten töihin. Kaksi viikkoa ja 140 tuntia. Wish me luck.

3 kommenttia:

  1. <3 ihanaa että ootte noin in LööööV! Se on parasta se

    Taas matkalle? Nyt oon kyl kade! Mä voisin ihan näön vuoks lähtee vaikka seinäjoelle tai jotain :-(

    VastaaPoista
  2. Heeei, kiva lueskella kuulumisia! Ihania reissuja teillä..ihan vähän vaan oon kade :)

    VastaaPoista
  3. Heippa! Teillä on ihan huippu blogi ja tsemppaa ihan tosi paljon! :) Jään ehdottomasti seuraamaan!!

    h-ihanaelama.blogspot.fi

    VastaaPoista